صادرات ۷۰۰ هزار دلار محصول دانش بنیان از همدان

معاون پارک علم و فناوری استان همدان گفت: در سال ۹۷ میزان فروش محصولات دانش بنیان استان ۲۳۰ میلیارد تومان و صادرات آن‌ها ۷۰۰ هزار دلار بوده است.

تبدیل ایده به محصول با استارت آپ‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فراهانچی معاون پارک علم و فناوری استان همدان گفت: در سال ۹۷ میزان فروش محصولات دانش بنیان استان ۲۳۰ میلیارد تومان و صادرات آن‌ها ۷۰۰ هزار دلار رسیده است.

او افزود: گاهی اوقات برای ایجاد یک کسب و کار نیاز به محیط وسیع، سرمایه کلان و یا تجربه نیست بلکه می‌توان با ایده خوب کار را آغاز کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان همدان افزود: تاکسی‌های اینترنتی و شرکت‌های خدمات رسان از جمله کسب و کار‌هایی هستند که آن‌ها را کمتر به نام استارت آپ‌ها می‌شناسیم.

آقای مرادی، رئیس پارک علم و فناوری استان همدان  هم با اشاره به اینکه اساس کار استارت آپ‌ها استعداد خلاقیت و خطرپذیری است، گفت: استارت آپ‌ها یک کسب و کار کوچک هستند که حول یک تکنولوژی شکل گرفته اند و خدمتی نو را ارائه می‌دهند و صاحبان این کسب و کار‌ها کارآفرینانی هستند که در کنار شتاب دهنده‌ها به رشد و توسعه می‌رسند.

آقای جعفری که مدیر کارخانه کنترل گاز است، به عنوان یک شتاب دهنده می‌گوید: این واحد تولیدی از ۸ استارت آپ حمایت می‌کند و در پایان هم محصولات آنان را خریداری می‌کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار