تیم فوتبال پاری سن ژرمن با برتری در مقابل تیم سنت اتین قهرمان جام حذفی فرانسه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و سنت اتین در چارچوب فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم رفتند.

نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۴ با ضربه‌ای تماشایی دروازه تیم سنت اتین را باز کرد تا تیمش با همین گل عنوان قهرمانی در جام حذفی را کسب کند.

صحنه جنجالی این دیدار در دقیقه ۲۶ رقم خورد. لوئیس پرین مدافع تیم فوتبال سنت اتین با تکلی خطرناک روی پای کیلیان امباپه (مهاجم پاریسی ها)، منجر به مصدومیت این بازیکن شد. این تکل خشن پس از بررسی‌های کمک داور ویدئویی (VAR) باعث اخراج بازیکن سنت اتین شد.

پس از تکل روی پای امباپه تعدادی از بازیکنان ۲ تیم با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه آن داور ۳ بازیکن از تیم پاری سن ژرمن و ۲ بازیکن از تیم سنت اتین را با کارت زرد جریمه کرد.

پاری سن ژرمن ۱ – سنت اتین صفر/ قهرمانی پاریسی‌ها در شب مصدومیت امباپه

امباپه که پس از خطای شدید مدافع حریف توان ادامه بازی را نداشت جای خود را به "پابلو سارابیا" داد. به نظر می‌رسد مصدومیت امباپه شدید است و شاید مسابقات تیم پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

این دومین قهرمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در این فصل از رقابت‌های فوتبال فرانسه بود. پاریسی‌ها پیش از توانسته بودند عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال فرانسه را نیز از آن خود کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار