سرمربی پرسپولیس گفت: خوشحالم که برای نخستین بار در شهر اولین‌ها موفق شدیم پوکر کنیم.

گل محمدی: بازی کردن مقابل نفت مسجد سلیمان سخت است/ نخستین پوکر ما در شهر اولین‌ها ثبت شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران و پیشکسوتان تبریک می‌گویم. بازیکنان تیم امروز برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، بچه‌ها از جان‌شان مایه گذاشتند. به پرسپولیس به خاطر داشتن چنین بازیکنانی تبریک می‌گویم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم.

او افزود: تعدادی از بازیکنان در این بازی حضور نداشتند و کارمان سخت بود. مقابل نفت بازی کردن سخت است، اما ما انگیزه زیادی داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه اول گل بزنیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و گل قشنگی زدیم.

گل محمدی ادامه داد: بعد از اینکه با ۲ گل پیش افتادیم فشار حریف زیاد شد و متأسفانه در یک صحنه در دفاع تیمی دچار اشتباه شدیم که منجر به پنالتی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از گل ابراهیمی، تیم نفت رو به توپ‌های بلند آورد. از این برد خوشحالم و خدا را بابت چهارمین قهرمانی پیاپی که به دست آوردیم شکر می‌کنم.

گل‌محمدی در پایان گفت: در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم. نفت مسجدسلیمان را برای اولین بار شکست دادیم و اولین پوکر قهرمانی هم اینجا ثبت شد که خوب بود. ما بازی‌های زیادی را بردیم و دوست داشتیم در حضور هوادران این اتفاق رخ می‌داد، اما با توجه به شرایطی که وجود دارد انرژی مثبت‌شان را همیشه کنار خودمان حس می‌کردیم. بازیکنان برای شادی دل هواداران ایثار کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند. دوست دارم در این شرایط دشوار از بازیکنانم تعریف کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار