پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس با مشکلات کنار آمدند و با همدلی و اتحاد به چهارمین قهرمانی دست یافتند.

درخشان: همدلی بازیکنان رکن اصلی چهارمین قهرمانی پرسپولیس استحمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من در ابتدا این قهرمانی را به هواداران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم. به هر حال همه اعضای تیم زحمت کشیدند و شایسته این قهرمانی هستند. به هر حال پرسپولیس بعد از این باید فکر و ذکرش لیگ قهرمانان آسیا باشد تا در این مسابقات هم نتایج خوبی بگیرد.  

درخشان درباره دلایل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس گفت: به هر حال تغییرات زیادی در نفرات پرسپولیس به وجود نیامد و بازیکنان این تیم ۴ سال است که در کنار هم بازی می‌کنند. در مجموع ثبات بازیکنان عامل مهمی در قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس محسوب می‌شود. همچنین توانمندی کادر فنی از گذشته تاکنون مزید بر علت شد تا شاهد موفقیت سرخپوشان باشیم. علاوه بر این مدیران پرسپولیس تلاش کردند که آرامش را در تیم برقرار کنند.

انسجام در بین بازیکنان نقطه قوت پرسپولیس است 

او ادامه داد: تغییرات در مدیریت پرسپولیس زیاد بود، اما انسجام در بین بازیکنان نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود. به هر حال بازیکنان رکن اصلی چهارمین قهرمانی پرسپولیس هستند، چرا که آن‌ها  با مشکلات کنار آمدند و با همدلی و اتحاد به موفقیت دست یافتند.

درخشان درباره اینکه ستاره پرسپولیس در چهارمین قهرمانی چه کسی است، گفت: به نظرم همه بازیکنان اصلی و نیمکت نشین در این قهرمانی نقش داشتند و همگی ستاره پرسپولیس بودند. با وجود اینکه بیرانوند جدا شده است، اما او هم در این قهرمانی تاثیرگذار بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه جای هواداران در این قهرمانی خالی نبود، گفت: بله دوست داشتیم که هواداران هم در ورزشگاه حضور داشتند و جشن قهرمانی با حضور آن‌ها گرفته می‌شد، اما شیوع ویروس کرونا اجازه نداد تا طرفداران  از نزدیک قهرمانی تیم محبوب خود را تماشا کنند.

 پرسپولیس برای فصل آینده باید تقویت شود  

او درباره راهکار پرسپولیس برای تداوم قهرمانی هایش بیان کرد: تیم پرسپولیس باید انسجام و مدیریت قدرتمند داشته باشد تا روند رو به رشد خود را ادامه بدهد. همچنین این تیم باید برای فصل آینده تقویت شود تا همچنان به موفقیت دست یابد.

درخشان درباره عملکرد گل محمدی در تیم پرسپولیس گفت: به نظرم گل محمدی نقش بارزی در قهرمانی پرسپولیس داشته است و امیدوارم این مربی فصل آینده هم تیم قدرتمندی روانه مسابقات کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال دلم از این می‌سوزد که هواداران در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور ندارند و جایشان خالی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار