رییس هیات گلف استان کرمانشاه از آمادگی این هیات برای راه‌اندازی و ایجاد ورزش گلف و رشته‌های زیرمجموعه آن در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ الهام اکبری رییس هیات گلف استان کرمانشاه گفت: گلف از جمله معدود رشته‌های ورزشی دوستدار طبیعت به شمار می‌رود و اگر مدیران ورزش شهرستان‌ها همکاری کنند حاضر به اعزام مربی برای آموزش افراد علاقه‌مند هستیم.

او بیان کرد: گلف رشته‌های مختلفی نظیر مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت دارد و سال گذشته ۲ مربی ما دوره آموزشی مربیگری استعدادیابی را زیرنظر فدراسیون گذرانده اند از جمله برنامه‌هایی که برای سال جاری دنبال می‌کنیم افزایش سرانه فضای ورزشی، گسترش گلف در سطح استان، توجه به بحث استعدادیابی و جذب افراد علاقه‌مند از رده‌های سنی پایه تا بزرگسالان است.

رییس هیات گلف کرمانشاه یادآوری کرد: کار استعدادیابی و جذب نفرات علاقه‌مند از سال‌های قبل آغاز شده به گونه‌ای که هم اکنون حدود ۷۰۰ ورزشکار با هیات همکاری دارند و در این رشته مشغول فعالیت هستند.

او بیان کرد: با قطعی شدن احداث اولین زمین استاندارد مینی گلف در کرمانشاه که قرار است کلنگ احداث آن به زودی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به زمین بخورد و تا ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد شرایط بسیار بهتری برای توسعه این ورزش مفرح و خانوادگی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.