رییس فدراسیون گلف با ابراز رضایت از عملکرد هیات کرمانشاه گفت: گلف کرمانشاه آینده درخشانی پیش رو دارد چرا که پایه‌گذاری خوبی برای تربیت ورزشکاران مستعد در سال‌های اخیر انجام گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمید عزیزی روز یکشنبه در دیدار با رییس هیات گلف استان کرمانشاه  گفت: سازماندهی ورزشکاران و ارایه آموزش‌های دوره‌ای با وجود کمبود زمین و زیرساخت‌های مورد نیاز اقدامی قابل تحسین بوده که طی چندسال اخیر در کرمانشاه شاهد آن بوده ایم.

اوهمچنین با ابراز خرسندی نسبت به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای احداث زمین مینی گلف در کرمانشاه، گفت: این کار به طور قطع باعث افزایش تعداد ورزشکاران و ارایه آموزش‌های تخصصی‌تر به آن‌ها خواهد شد.

عزیزی در خصوص فعالیت ورزشکاران گلف در زمان شیوع کرونا نیز گفت: در این ورزش به صورت ذاتی فاصله گذاری هوشمند وجود دارد و افراد در تماس مستقیم با یکدیگر نیستند از همین رو گلف در ایام شیوع کرونا همچنان مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارد.

زمین استاندارد مینی گلف در کرمانشاه احداث می‌شود

رییس هیات گلف استان کرمانشاه نیز در این دیدار از احداث زمین استاندارد مینی گلف با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

الهام اکبری افزود: زمین مینی گلف قرار است به وسعت پنج هزار متر مربع و در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه با اعتباری در حدود ۶ میلیارد ریال احداث شود.

او با بیان اینکه کار ساخت این مکان ورزشی به زودی آغاز می‌شود، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.