در #تهران_ما موضوع استعمال دخانیات از سوی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پیگیری شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار رسیدگی به موضوع استعمال دخانیات از سوی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: استعمال دخانیات از سوی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی ممنوع است و در صورت مشاهده با راننده متخلف برخورد می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که تعداد ناوگان اتوبوسرانی در سطح تهران گسترده است و امکان رصد عملکرد راننده اتوبوس به شکل لحظه به لحظه در هر موقعیت وجود ندارد.

ترفع ادامه داد: اگر راننده ای در زمان شیفت کاری خود سیگار بکشد و از سوی بازرسان ناوگان اتوبوسرانی مشاهده شود به طور حتم با راننده برخورد قانونی می شود.

او بیان کرد: شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده تخلف سیگار کشیدن از سوی راننده اتوبوس ساعت تردد را به همراه شماره پلاک اتوبوس به سامانه ۱۸۸۸ جهت بررسی و اقدام مقتضی گزارش کنند.


بیشتر بخوانید

تازه‌ترین آمار از ابتلای کارکنان اتوبوسرانی به کرونا
تاکید بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی از سوی کارگران خدمات شهری
ماجرای خرابی پله برقی ایستگاه های بی آر تی چیست؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Thailand
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
من خودم راننده اتوبوس واحد هستم و سیگار هم میکشم .
اصلا مگه سیگار کشیدن جرمه ؟ اختلاس کردن جرم نیست ها؟
بگیرید م اعدامم کنید
آخرین اخبار