معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: با کسانی که سلامت جامعه را به خطر بیاندازند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد کرونا، گفت: گزارش‌ها از وضعیت مطلوب استان حکایت دارد، اما این شرایط متغییر است و اگر رعایت نکنیم به وضعیت نامناسب قبل برمی گردیم.

او افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان اولویت جامعه است لذا باید نظارت‌ها ادامه داشته باشد.

خوش اقبال از فرمانداران خواست نظارت‌ها را تا سطح روستا‌ها گسترش دهند و بیان کرد: لازم است صنعت و معدن استان نیز در رابطه با نظارت‌ها و برخوردها، جدی‌تر برخورد کنند.

او افزود: برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی همچنان ممنوعیت دارد و متخلفان باید منتظر برخورد جدی از سوی دستگاه‌های ذیربط باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای اطلاع رسانی و هشدار در شرایط کرونایی استان، از آنان خواست این همراهی را ادامه دهند.

در این جلسه که فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، با توجه به نزدیکی روز جشن قربان، موضوع تعیین تکلیف امکان یا عدم امکان قربانی کردن دام، از مهمترین خواسته‌های فرمانداران بود که خوش اقبال در این خصوص گفت: لازم است جلسه‌ای با حضور شورای افتای استان و دستگاه‌های ذیربط، برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.