مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بیش از ۵۰ درصد گاز مصرفی استان برای تولید برق در تیر ماه اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در تیرماه سال ۹۹، ۹۳۱ میلیون و ۶۴۶ هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان مصرف شده که ۴۷۲ میلیون متر مکعب از این آمار تحویل نیروگاه‌های تولیدکننده برق استان شامل فردوسی، طوس، نیشابور، شریعتی، مشهد و شمس شده است.

او افزود: در تیرماه سال گذشته نیز ۸۰۷ میلیون و ۳۰۶ هزار مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شده بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه، نشان‌دهنده افزایش ۱۵.۴ درصدی مصرف در امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مجموع میزان گاز مصرفی استان خراسان رضوی در ۴ ماه ابتدایی سال ۹۸، ۳ میلیارد و ۵۵۳ میلیون متر مکعب بود که با افزایش ۲۴۵ میلیون متر مکعبی در سال ۹۹ به ۳ میلیارد و ۷۹۸ میلیون متر مکعب رسید.

افتخاری بیان کرد: به طور میانگین در تیر ماه ۹۹ روزانه در حدود ۳۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف استان مصرف شده است.

شرکت گاز خراسان رضوی در حال حاضر وظیفه تامین گاز طبیعی ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار مشترک را بر عهده دارد و پس از استان تهران در رتبه دوم بالاترین میزان مشترک گاز کشور است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.