رئیس هیئت امنای خیریه اسلامی شیراز از افتتاح نخستین دستگاه پیشرفته پرتابل اولترا سونوگرافی در درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج) شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمدجعفر محلاتی رئیس هیئت امنای خیریه اسلامی شیراز امروز در آیین بهره برداری از نخستین دستگاه پرتابل اولترا سونوگرافی پیشرفته در شیراز، اظهار کرد: این دستگاه سونوگرافی به یک آی پد متصل و با استفاده از اینترنت، سونوی نقاط مختلف بدن را قابل خوانش برای هر کارشناس و متخصص خواهد کرد.

او افزود: با استفاده از این دستگاه و با دریافت یک دکمه اطلاعات بیمار قابل مشاهده و ارسال خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدجعفر محلاتی تصریح کرد: اگر چه نیاز استفاده از این نرم افزار به راحتی بوسیله اشخاص قابل انجام است، اما نیاز به یک متخصص برای خواندن گزارش دارد.

مسعود سپهر رئیس درمانگاه حضرت، ولی عصر (عج) شیراز نیز با بیان اینکه خیریه اسلامی شیراز نزدیک به ۶۰ سال قدمت دارد و اولین خیریه کلانشهر شیراز محسوب می‌شود، افزود: این درمانگاه در سال ٤٢ ساخته شده و به دلیل نام مبارک ولی عصر (عج) مورد اعتماد مردم است.

او با بیان اینکه عده زیادی از خیرین نیز مقداری از اموال خود را وقف این درمانگاه کرده‌اند، گفت: امسال ۲ مورد اهدایی داشته‌ایم که یکی از آن‌ها یک قطعه زمین بوده است.

مسعود سپهر بیان کرد: درمانگاه شماره ۲ حضرت، ولی عصر (عج) شیراز در منطقه سهل آباد با هزار و ۶۰۰ متر زیربنا در حال ساخت است و سال آینده در یکی از محروم‌ترین نقاط شیراز به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.