هنرمند مهابادی تابلوی نفیس معرق کاری شده سه بعدی خود را به کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کمال رشید پوری خالق این اثر هنری گفت:اسم این هنر معرق کاری است، هنری که از کودکی با آن بزرگ شده ام و خاطرات شیرین و تلخ زندگیم با آن گره خورده است.

او افزود: معرق کاری یعنی برجستگی و حالت سه بعدی هنر روی چوب به گونه‌ای که هنر به غیر از زیبایی با مخاطب حرف بزند و پیام و مفهوم منتقل کند.

کمال رشید پوری با اشاره به اینکه حدود شش ماه از زندگی خود را وقف این تابلو کرده است، اضافه کرد: همه حافظان سلامت  فرزندان من هستند پسرم پرستار بود و سال گذشته بر اثر سانحه رانندگی آن هم در جریان عقدکنان فرزند دخترم که ماما است برای همیشه چشم از روی دنیا بست و تنهایم گذاشت.

او ادامه داد: حالا به عشق پسرم این تابلو را به کادر درمانی زحمتکش کشور عزیزم ایران تقدیم می‌کنم تا کوچکترین کار ممکن را به عنوان یک معرق کار در قبال زحمات شبانه روزی حافظان سلامت انجام داده باشم.

رشید پوری در پایان گفت: هدف از نقشی که در این تابلو زدم این است که  به  پدر و مادرانی که فرزندان رشیدشان را نثار خدمت در عرصه سلامت کرده اند بگویم  فرزندان دلبندتان همیشه فرشتگان و قو‌های سفیدی هستند که در اوج آسمان بال هایشان گشوده است و در حال پرواز می‌مانند.


بیشتر بخوانید

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این زمینه گفت: آقای رشیدپوری هنرمند مهابادی نشان داد که مردم زحمات و ایثار کادر درمانی را می‌بینند و همین کافی است که حافظان سلامت خستگی برایشان معنی نداشته باشد و با جان و دل به کار و فعالیت شبانه روزی با عشق ادامه دهند.

او در پایان خاطر نشان کرد: مردم عزیز چندین بار از تشکل‌های مختلف برای تقدیر از کادر بیمارستان در این مرکز حضور یافتند خوشبختانه آموزش‌های ما مثمر ثمر واقع شده به طوریکه درصد زیادی از مردم مهاباد از ماسک استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.