مدافعان سرافراز امنیت کشور با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از حافظان سلامت با اهدای گل قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرماندهان و پرسنل تلاشگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد ابتدا با حضور در شبکه بهداشت و درمان با مدیر و مسئولین شبکه دیدار و سپس با همراهی آن‌ها با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از ایثار و فداکاری پرسنل درمانی با اهدای گل تقدیر و قدردانی کردند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در بحث پاندمی کرونا در کشور سپاه نشان داد که مانند سایر مواقع بحرانی از همان ابتدا پای کار و پشتیبان مردم هستند انعقاد قرارداد وزارت بهداشت با سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با ویروس کرونا در سطح ملی و حضور این نیرو‌ها در مبادی ورودی شهر، حضور پر رنگ بسیجیان در بحث مراقبتی و نظارتی همگام با نیرو‌های بهداشتی امید و انگیزه خدمتی نیرو‌های حوزه سلامت را دوچندان کرد.

او افزود: در هر جایی که سپاه حضور داشت اجرای برنامه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا به درستی انجام شد نیرو‌های حوزه بهداشت و درمان بیش از دو ماه است که درگیر ویروس کرونا هستند خداوند به ابر قدرت‌های جهانی نشان داد تمام بشر نمی‌توانند با یک ویروس میکروسکوپی مقابله کنند. از خداوند منان خواستاریم در ماه رحمت و برکت این اپیدمی را از شهرستان، استان و کشور و تمام جهان بزداید.

سرهنگ مؤدبی مسئول هماهنگ کننده سپاه مهاباد بیان داشت: ویروس کرونا کل دنیا را شگفت زده کرد و کشور عزیز ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود به محض ورود کرونا به کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها، وزارت بهداشت در یک اقدام سنجیده با سازماندهی نیرو‌های درمانی و بهداشتی اقدامات مهمی را برای مقابله با این بیماری انجام داد. مشخص نمودن بیمارستان‌های مخصوص پذیرش بیماران کرونایی، حرکات و اقدامات پرستاران، پزشکان و کادر درمانی شمه‌ای از حرکات و آثار ماندگار دفاع مقدس را برای ما تداعی می‌کرد.

او اظهارداشت: بسیاری از کشور‌های دنیا با داشتن داعیه ابر قدرتی با ورود این ویروس به آن سرزمین‌ها توخالی بودن ادعای آن‌ها ثابت شد همانطور که در خبر‌ها شاهد هستیم مردم کشور‌های آمریکا و انگلیس به سوپر مارکت‌ها هجوم می‌برند در حالیکه در کشور ایران، مردم به کادر پزشکی و درمانی و بیمارستان‌ها کمک می‌کنند بسیاری از کشور‌ها از کمبود وسایل حفاظت فردی رنج می‌برند در حالیکه در کشور ایران با ارشادات مقام معظم رهبری بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر کاربری خود به ساخت مواد ضدعفونی و گروه‌های جهادی با ساخت وسایل حفاظت فردی علاوه بر تامین نیاز داخل آماده صادر نمودن این ملزومات به خارج از کشور می‌باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.