مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: درخواست برای تاسیس پنج سازمان مردم نهاد در حوزه‌های اجتماعی، سلامت و بهداشت مورد موافقت اولیه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین افزود: مرکز خدمات اجتماعی مسجد امام خمینی (ره) در حوزه حمایت از نیازمندان، انجمن تالاسمی استان قزوین در حوزه حمایت از بیماران تالاسمی، مؤسسه خیریه دارالشفاء حسنات شال در حوزه حمایت از بیماران، شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان در استان با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو و دفتر نمایندگی مؤسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم در استان به منظور حمایت از دانش آموزان مناطق محروم در این نشست موفق به اخذ مجوز‌های اولیه شدند.

بیدخام افزود: دولت در روند حمایت و توانمندسازی سمن‌ها مصمم است که مشکلات پیش روی آن‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و پیگیری مدیران برطرف سازد که یکی از شیوه‌های آن پایش میزان و نحوه تعامل نهاد‌های عمومی و دستگاه‌های اجرایی با آن‌ها است.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین یادآور شد: بدون تشکل‌های مردم نهاد انجام هرگونه اقدام اجتماعی و فرهنگی در جامعه چندان اثربخش نخواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.