دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده مرحوم مالک‌زاده کارگرفضای سبز

شهردار تبریز، رئیس و دبیر شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در منزل کارگر جانباخته فضای سبز، ضایعه درگذشت وی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز در این دیدار، درگذشت همکار فضای سبز شهری را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت و افزود: سربلندی و افتخار تبریز در حوزه فضای سبز و تنظیف شهری مرهون تلاش کارگران عزیز است که در راه خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

او  تاکید کرد: تمام کارگران عزیزی که هر روز با نیت خدمت به مردم و شهر از خانه خارج می‌شوند و گا‌ها جان خود را در این راه از دست می‌دهند، شهید راه خدمت هستند.

او  خاطرنشان کرد: علی‌رغم این‌که داغدار از دست دادن این عزیز هستیم، اما موجب عزت و سربلندی است که فردی در حال خدمت به مردم جان خویش را از دست بدهد.

شهردار تبریز ادامه داد: امید که همه ما همچون این کارگر عزیز جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کنیم.

شهین باهر با اشاره به الزام پیمانکاران مبنی بر رعایت مسائل ایمنی نیز یادآور شد: همواره تاکید کرده‌ایم که پیمانکاران مسائل ایمنی را رعایت کنند، اما این رعایت باید دوطرفه باشد و ۵۰ درصد رعایت مسائل ایمنی دست کارگران و پیمانکاران است و مابقی به شهروندان و رانندگان بستگی دارد.

او رعایت مسائل ایمنی از سوی شهروندان را موجب سلامتی و ایمنی کارگران شهرداری دانست و بیان کرد: شهروندان عزیز باید متوجه فعالیت و اشتغال نیرو‌های شهرداری در کف خیابان باشند و سرعت مجاز رانندگی داخل شهر را رعایت کنند، تا ان‌شاءالله شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شهرام دبیری   رییس شورای شهر تبریز هم در این دیدار، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش ما در راستای رعایت نکات ایمنی کارگران بخش تنظیف و فضای سبز، متأسفانه گا‌ها شاهد بروز همچین حوادثی هستیم که پیش از این چند مورد نیز برای پاکبانان اتفاق افتاده بود.

او ادامه داد: کارگران عزیز بخش تنظیف و فضای سبز، به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای آبادانی شهر هستند و در این راه جانشان را نیز به خطر می‌اندازند که مرحوم ملک‌زاده نیز در راه خدمت به شهروندان جان عزیزش را از دست داده است.

او خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد تمهیداتی برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی برای کارگران عزیز شهرداری هستیم که وجودشان برای ما نعمت و موجب سربلندی شهر است.

دراین دیدار سعید حاجی‌زاده  مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و مسعود برزگر جلالی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز و جمعی از مدیران شهرداری، شهردار تبریز را همراهی کردند.

مرحوم مالک‌زاده، کارگر بخش فضای سبز شهرداری تبریز در منطقه ۵، در حین انجام وظیفه، با خودروی سواری تصادف کرده و جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.