استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه باید هرچه زودتر موضوع مسکن مهر در تعیین تکلیف شود، گفت: تا پایان امسال سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : تعدادی مسکن مهر فاقد متقاضی در سطح استان وجود دارد که به زودی کار واگذاری آن‌ها به مردم و سازندگان آغاز خواهد شد.

او گفت : مسکن مهر که ثروت ملی کشور است به دلیل سهل انگاری‌ها هفت سال است به تاخیر افتاده است؛ باید هرچه زودتر این قضیه را در سطح استان ساماندهی کنیم.

او به اجرای پروژه ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری پرداخت و افزود: ۲ هفته قبل در هیات دولت مصوب شد که زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن بنیاد شهید در کشور تامین شود که از این تعداد پنج هزار واحد در استان کرمانشاه ساخته می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد این واحد‌ها در مرکز استان قرار دارد، افزود: در شهر کرمانشاه ۲ قطعه زمین برای ساخت هزار و ۵۰۰ و هزار ۸۰۰ واحد در نظر گرفت شده است که تا هفته‌های آینده تعیین تکلیف می‌شود.

بازوند گفت: نباید اجازه دهیم پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکن مهر خانواده ایثارگران در استان به سرنوشت مسکن مهر‌ها دچار شود.

او ادامه داد: بنیاد شهید باید مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این واحد‌ها در اختیار اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه قرار دهد که تاکنون این کار را انجام نداده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه برضرورت تسریع در آغاز روند ساخت واحد‌ها تاکید کرد و گفت: این واحد‌ها در صورتی که وارد تشریفات قانونی شود مراحل اجرای کار به طول خواهد انجامید از این رو پروژه‌ها با ترک تشریفات آغاز می‌شود.

مهرداد سالاری افزود: در زمین‌های منطقه الهیه طرح‌های ارایه شده مشکل دارد از این رو بنیاد شهید باید طرح را بازنگری کند و کار زودتر آغاز شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.