مدیرکل صداو سیمای استان کرمانشاه گفت : با پیگیر‌های فرماندار جوانرود پروژه سیگنال رسانی زمینی برای دریافت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پیگیری و انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین امیری مدیرکل صداو سیمای استان کرمانشاه گفت : ازاین پس شاهدآن هستیم که شهرستان جوانرود به عنوان اولین شهرستان استان کرمانشاه در بستری امن مجهز به سیگنال‌های زمینی می‌شود.

او از راه اندازی ایستگاه تی اس ۳ در این شهرستان خبرداد و گفت : با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با مشارکت فرماندار ۲۰ شبکه دیگربه تعداد شبکه شهرستان جوانرود که درحال حاضر ۱۸ شبکه قابل دریافت هستند اضافه می‌شود.

مدیرکل صداو سیما استان کرمانشاه افزود: با افزایش این ۲۰ شبکه تعداد شبکه دریافتی رادیو و تلویزیون در شهرستان جوانرود شاهد آن خواهیم بود که تعداد ۳۸ شبکه را دراین شهرستان دریافت کنیم.

امیری افزود: شهرستان جوانرود دارای موقعیت و ویژگی‌های خاصی است وهمت والا هست که زیر ساخت‌های فنی در حوزه صدا و سیما در این شهرستان راه اندازی شود.

فرماندار جوانرود گفت: با توجه به اینکه در حوزه صدا و سیما به ویژه پخش زنده فوتبال دراین شهرستان مشکل داشتیم پارسال پیگیری‌هایی انجام و گفت و نشست‌هایی با مدیرکل صدا و سیما داشتیم.

رستگار یوسفی افزود: با مساعدت و حمایت‌های مدیرکل صدا و سیما ۲۳ میلیارد ریال برای نصب و راه اندازی دستگاه لینگ ماکروویو وسیگنال زمینی هزینه شده است.

او افزود: با همت مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه وبرنامه ریزی های انجام گرفته ایستگاه تی اس ۳ درشهرستان جوانرود راه اندازی و با  این ایستگاه تعداد‌ شبکه‌های این شهرستان از ۱۸ شبکه به ۳۸ شبکه ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.