در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور، ارتباط تصویری مسئول نمایندگی نابینایان ایران در استان کرمانشاه با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در ارتباط تصویری سجاد سنجری مسئول نمایندگی نابینایان ایران در استان کرمانشاه با قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ماهه انجمن نابینایان استان به مطالبه گری نیاز‌های نابینایان استان پرداخت.

قبادی دانا معاون وزیر قول مساعدت جهت برقراری معیشت سه ماهه ۳۶۰هزاری نابینایان شدید و خیلی شدید جامانده عضو انجمن استان را اعلام کرد.

سنجری مسئول نمایندگی نابینایان ایران خواستار پلاک ویژه معلولین برای استفاده خانواده‌های نابینایان در استان کرمانشاه شد تا در صورت تصویب، یکی از اعضای خانواده نابینایان شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و یا فرزند این قشر آسیب دیده پلاک ویژه معلولین را جهت رفت و آمد نابینایان دریافت نمایند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این رابطه قول پیگیری به مسئول نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه را داد و افزود: پیرامون این مسئله با پلیس راهور کشور جلسه‌ برگزار می شود تا به حمد خداوند این طرح به زودی تصویب شود و خانواده نابینایان از رفاه بیشتری بهره‌مند شوند.

قبادی دانا از عملکرد و زحمات دلسوزانه انجمن نابینایان کرمانشاه تقدیر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.