فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و ساخت پروژه‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : اعتبارات پروژه های عمرانی از محل اعتبارات استانی، توازن، نفت و گاز برای عمران و آبادانی شهرستان تخصیص یافته است و اولویت برنامه‌های بودجه امسال برنامه‌های نیمه تمام و پروژه‌های نیمه کاره عمرانی و خدماتی و صنعتی در شهرستان خواهد بود.

او گفت : ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و راه در شهرستان سرپل ذهاب وجود دارد که اعتبارات امسال برای تکمیل آن‌ها هزینه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: طرح‌هایی همچون تقویت شبکه و سیستم‌های انتقال آب روستایی، تکمیل طول خط جدید مخزن شهر، پوشش رسانه‌ای تلویزیونی شهرستان و اجرای طرح شبکه‌های تلویزیونی و افزایش کانال‌های تلویزیونی در بسیاری از مناطق روستایی و ترمیم راه‌های روستایی از مهم‌ترین طرح‌های اولویت دار شهرستان در سال جاری است.

او افزود: ادارات مختلف باید اعتبارات استانی خود را از ادارات کل استانی طلب کرده و وجوه تخصیص یافته خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: اختصاص اعتبارات در سرفصل‌های مختلف برای تخصیص یافتن بند‌های آن مشخص است که باید در همان محل هزینه شود و هزینه کردن آن در محل‌های دیگر ممنوع است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.