مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون هفت پروژه ساخت کتابخانه عمومی در این استان در دست اجرا است، گفت : تسریع در روند ساخت این تعداد پروژه نیازمند حمایت جدی مسوولان در اختصاص اعتبارات موردنیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت : هفت پروژه کتابخانه عمومی اغلب در روستا‌های استان است و برای تکمیل نیاز به تامین اعتبار دارند.

او مهمترین پروژه را مربوط به کتابخانه مرکزی کرمانشاه دانست و با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه گفت : ساخت این کتابخانه از سال ۸۷ آغاز شد و به دلیل نبود اعتبار در چندین مقطع عملیات ساخت آن متوقف شد.

حسنی خونسار، با بیان اینکه ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار موردنیاز است، افزود: حدود ۲میلیارد تومان برای اتمام ساختمان این کتابخانه مورد نیاز است که از مرکز پیگیر اختصاص اعتبارات هستیم.

او از مسئولان ارشد استان کرمانشاه خواست پیگیر اختصاص اعتبارات ملی کتابخانه مرکزی کرمانشاه باشند و افزود: اتمام این پروژه در گرو تامین اعتبار آن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه تعداد کتابخانه‌های استان را ۱۰۶ باب اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸۸ باب نهادی و ۱۸ باب نیز با مشارکت سازمان‌ها ایجاد شده است.

حسنی‌خونسار تعداد اعضای کتابخانه‌های استان را ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر ذکر کرد و افزود: یک میلیون و ۱۶۱ هزار منبع در کتابخانه‌های استان وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.