مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد گشایش یافت

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)، مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد گشایش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرکز  همسان گزینی دانشگاه شهرکرد ویژه دانشجویان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) گشایش یافت.

سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد در این باره گفت: طرح همسان گزینی دانشگاهی؛ در دانشگاه‌ها است که با همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح ارائه دهنده راهکاری است که می‌تواند با روشی نوین به تسهیل در امر ازدواج و همسان یابی، در راستای گسترش فرهنگ ازدواج از طریق انتخاب صحیح با محوریت خانواده گامی موثر بردارد.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: در مرحله اول این طرح، تمامی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهرکرد که تا کنون ازدواج نکرده اند، می‌توانند با ورود به سایت Hamsan.tebyan.net ثبت نام کنند.

کریمی افزود: هنگام ثبت نام متقاضیان دو آزمون روانشناسی را طی می‌کنند و در صورت کسب امتیاز لازم به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند و در صورت کسب نکردن امتیاز برای رفع موارد احتمالی موجود در آزمون به مشاور مرکز معرفی تا پس از بررسی و رفع مشکلات احتمالی دوباره در مراحل ثبت نام قرار گیرند.

او ادامه داد: پس از آزمون‌های روانشناسی متقاضیان به جلسه راستی آزمایی دعوت شده تا صحت اطلاعاتی که وارد کرده اند توسط کارشناسان مرکز بررسی شده و پس از آن کار معرفی خانواده‌ها به یکدیگر صورت گرفته و ادامه روند ازدواج در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


کریمی افزود: همسان گزینی، یک طرح کاملا رایگان است و روش‌های سنتی ازدواج را با استفاده از شیوه‌های علمی پیش می‌برد، این طرح تنها طرحی است که در آن از واجدین ازدواج تست روانشناسی گرفته و تمام مقیاس‌های مورد نیاز را در نظر می‌گیرد.

این مرکز اولین مرکز در استان است که در آن با کار شناسان آموزش دیده و روانشناسان مجرب فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار