تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی Mafia 1 اعلام شد

شرکت 2K Games به تازگی اعلام کرد که نسخه بازسازی شده عنوان Mafia 1 در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت 2K Games یکی از قدرتمندترین شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای در جهان است که مجموعه پر طرفدار Mafia را طراحی و وارد بازار کرد. مدتی پیش استودیو 2K Games اعلام کرده بود که در حال بازسازی اولین نسخه از مجموعه مافیا است؛ این عنوان برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ وارد بازار شد. ظاهرا این شرکت قصد دارد اولین نسخه از این بازی را به طور کامل بازسازی کرده و این عنوان را با گرافیکی بسیار بالاتر و متناسب با کنسول‌های امروزی وارد بازار کند؛ حال این شرکت خبر به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی را اعلام کرده و قرار است این بازی در ۲۵ سپتامبر و با قیمت حدودی ۴۰ دلار وارد بازار شود.

همچنین شرکت 2K Games اعلام کرده در صورتی که افراد قصد داشته باشند عنوان Mafia: Trilogy را نیز خریداری کنند، می‌توان هر دو بازی را به قیمت حدودی ۶۰ دلار خریداری کرد. مدیر عامل شرکت 2K Games نیز اعلام کرده که هدف از ساخت نسخه بازسازی شده Mafia پر کردن شکاف زمانی بین بازی Mafia 3 و عنوان بعدی این مجموعه بود.

تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی Mafia 1 اعلام شد

بازی Mafia: Trilogy در ادامه نسخه اول بازی Mafia ساخته شده است

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت 2K Games اعلام کرده است که هدف دیگری که از عرضه نسخه بازسازی شده Mafia 1 داشتیم یادآوری این بازی برای گیمر‌ها بود؛ چرا که نسخه جدید این مجموعه یعنی بازی Mafia: Trilogy در ادامه نسخه اول آن ساخته شده است و یادآوری آن کمک بسیار بزرگی به گیمر‌ها برای درک داستان نسخه جدید این بازی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


از مواردی که در نسخه بازسازی شده بازی Mafia 1 بهبود یافته‌اند می‌توان به بالاتر رفتن هوش مصنوعی پلیس‌های موجود در بازی، بهبود تجربه رانندگی و افزایش بسیار چشمگیر گرافیک بازی اشاره کرد. برای مشخص شدن سایر تغییرات این بازی باید تا زمان عرضه آن در ماه سپتامبر منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بازیش فوق العاده بود مخصوصا نسخه 1 با گرافیک 128 بازی میکردم یه مرحله ماشین سواری داش خیلی باحال بود یادش بخیر .ببین الان با ریمسترش چه شود.
آخرین اخبار