فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری گام دوم رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی این شهرستان در سه مرحله با عنوان «نهضت احسان و تعاون» از غدیر علوی تا اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدارکریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در نشست هماهنگی انجام این رزمایش در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: این رزمایش در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان نهضت احسان و تعاون در دهه ولایت (قربان تاغدیر)، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی به تعداد قابل توجهی به کمک خیرین و مردم نوع دوست شهرستان کاشان تامین در قالب غذای گرم پخته توزیع خواهد شد افزود:مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با کمک تمامی هیئات مذهبی این شهرستان انجام خواهد شد.

به گفته او، بسته‌های کمک به مدارس شهرستان کاشان نیز شامل لوازم التحریر تهیه و افزون بر طبخ غذای گرم توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، فعالیت هفت کارگروه اجرایی  رزمایش کمک مومنانه با ریاست فرماندار شهرستان و محوریت اداره صنعت و معدن، اداره بازرگانی و با استفاده از ظرفیت خیرین را یادآور شد و گفت: گام اول رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی وخدمات اجتماعی شهرستان کاشان با کمک خیرین در ۲۵ فروردین ماه امسال با توزیع ۲۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار اکبری، در پایان با تقدیر از مشارکت رسانه‌ها در ثبت و اطلاع رسانی رخداد‌های زیبای مواسات و همدلی مردم  گفت: انتشار هر چه بیشتر این رویداد‌ها عامل افزایش انگیزه و ترغیب نیکوکاران به مشارکت بیشتر در کمک مومنانه میشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.