اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون هندبال، حمید رضا عزتی رئیس هیات استان کرمانشاه به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اکنون با پایان دوره سه ماهه سرپرست دبیری فدراسیون هندبال، با ابلاغ رسمی وزرات ورزش و جوانان حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال شد.

با این انتصاب، حمیدرضا عزتی دیگر امکان ادامه فعالیت در هیات هندبال کرمانشاه را ندارد و با استعفاء او، هیات هندبال کرمانشاه تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی با سرپرست اداره می‌شود.

جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص وضعیت هیات هندبال کرمانشاه پس از انتصاب رئیس آن به عنوان دبیر فدراسیون، اظهارکرد: خوشبختانه هندبال کرمانشاه چهره‌های درخشان و پتانسیل‌های نابی دارد که می‌توانیم برای سرپرستی چندماهه هیات از آن‌ها استفاده کنیم.

او بیان کرد: چند گزینه را مد نظر قرار داده‌ایم و طی روز‌های آینده یکی از آن‌ها را انتخاب و به فدراسیون معرفی می‌کنیم تا به عنوان سرپرست عهده دار امور هیات شود. ما هم کمک می‌کنیم تا کار‌های هیات روی زمین نماند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: پس از انتصاب سرپرست هیات، مقدمات برگزاری مجمع انتخابات را با ثبت نام از کاندیدا‌ها آغاز می‌کنیم که به نظر می‌رسد این فرآیند طی دو ماه انجام گیرد.

او در ادامه انتخاب حمیدرضا عزتی به عنوان دبیر فدراسیون را باعث ارتقاء و رشد بیش از پیش هندبال کرمانشاه دانست و افزود: این موضوع از نظر روحی و روانی هم می‌تواند یک دلگرمی برای ورزشکاران، مربیان و داوران هندبال کرمانشاه باشد.

حمید رضا عزتی اردیبهشت سال گذشته با کسب ۹ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه از اعضای مجمع انتخابات هندبال کرمانشاه به عنوان رئیس هیات استان انتخاب شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.