مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بیانیه گام دولت انقلاب را نیاز به تبیین و ترویج هرچه بیشتر دانست و از رسانه‌ها خواست بااستفاده از ظرفیتی که در اختیار دارند به تبیین این بیانیه در میان مردم بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام «یوسف احمدیان» روز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در راستای گام دوم تبلیغ در سرسرای اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری از سوی رسانه‌ها به منظور اطلاع یافتن مردم از مفاد آن دارد.

او گفت: گام دوم انقلاب در یک کلام اعتماد به جوانان است و رسانه‌ها باید در حوزه تبلیغ و تبیین این موضوع باید ورود کنند.

او با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به تشکیل گروه‌های اندیشه ورز از میان اقشار مختلف جامعه کرده است، گفت: تاکنون هفت جلسه با گروه‌های اندیشه ورز استان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورزی رسانه‌ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

او از همه رسانه‌ها برای حضور در این گروه هم اندیشی دعوت کرد و گفت: برای تبلیغ و تبیین گام دوم انقلاب نیاز به کار گسترده رسانه‌ای و اطلاع رسانی داریم.

 

در یک جنگ تمام عیار هستیم

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد، گفت: در این جنگ نابرابر استکبار جهانی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و با ملت ایران دشمنی می‌کند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مدت اخیر سیلی‌های محکمی به استکبار زده است، افزود: استکبار از این سیلی خوردن‌ها بسیار عصبانی و ناراحت است.

او  با بیان اینکه ملت ایران از وضعیت کاپیتولاسیون به شرایطی رسیده است که امثال شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی را تربیت می‌کند، گفت: حضور سردار شهید سلیمانی برای دشمنان آنقدر سنگین بود که اقدام به شهید کردن او کردند.

او به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب هرجایی که نظام و انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد ورود می‌کند و در جنگ نرم نیز معتقد به کار رسانه‌ای و تبلیغی هستیم.

او  به تزریق یاس وناامیدی در میان مردم از سوی رسانه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: اکنون رسانه‌های ما باید برعکس این موضوع یعنی امیدواری به آینده را در میان جامعه ترویج کنند.

او با اعلام اینکه در گذشته سازمان تبلیغات اسلامی سه پایگاه اجتماعی در سه نقطه شهر کرمانشاه داشت، گفت: اکنون تعداد این پایگاه‌ها را به ۲۰ مورد افزایش داده ایم که بیشتر آن‌ها در نقاط حواشی شهر کرمانشاه هستند.

او از رسانه‌ها خواست عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مورد نقد و بررسی قرار دهند چرا که ما به نقد اعتقاد داریم و آن را در راستای اصلاح امور می‌پسندیم.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.