فرماندار شهرستان زرند از آسفالت، ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی دهستان حتکن زرند طی یک ماه آینده خبر داد.

اقدام جهادی در ایمن سازی راه‌های روستایی حتکن زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی صادق زاده فرماندار زرند ، نورالدینی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و پورحبیبی رئیس اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از راه‌های روستایی و مواصلاتی دهستان حتکن زرند بازدید کرد.

فرماندار زرند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه یکی از اولویت‌های فرمانداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان، ایمن سازی و بهسازی محور‌های روستایی و اصلی زرند میباشد گفت: خدمت رسانی به مردم خونگرم و مهمان نواز ساکن در روستا‌های صعب العبوری همچون دهستان خوش آب و هوای حتکن زرند افتخاری برای مسئولین شهرستان زرند است.

او با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه طبیعت گردی و گردشگری دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند، افزود: جاذبه‌های طبیعی و کوهستانی این منطقه خصوصا در ایام تعطیل در فصل بهار و تابستان بسیاری از مردم را به روستا‌های این دهستان می‌کشاند که لزوم افزایش و توسعه خدمات حمل و نقل مسافر از جمله ایمن سازی و بهسازی محور‌های مواصلاتی را میرساند.

صادق‌زاده با بیان اینکه یکی از خواسته‌های اصلی و مهم اهالی دهستان حتکن پس از زلزله اسفندماه سال ۱۳۸۳ زرند، آسفالت و زیرسازی باقیمانده محور روستایی خود بود، در همین راستا از ارتقاء سطح ایمنی محور‌های روستایی این دهستان در قالب آسفالت، تعریض، بازگشایی و تسطیح طی یکماه آینده توسط نیرو‌های خدوم و سختکوش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زرند نیز با اشاره به اینکه در سال جاری وظیفه احداث راه‌های روستایی علاوه بر نگه داری از آنها، به سازمان راهداری کشور محول شده است، از زیرسازی و آسفالت قطعه پایانی محور داربید خون_حتکن و ابتدای روستای سوسفید پس از ۱۶ سال خبر داد.

اوافزود: همچنین محور سوسفید به امردویه (خمرود) به طول ۲ کیلومتر تعریض، بازگشایی و تسطیح میشود و یک عدد آبنما جهت عبور بدون خطر سیلاب‌های احتمالی از رودخانه در این محور و تردد آسان و ایمن اهالی، ساخته خواهد شد.

پور حبیبی بیان داشت: محور کوهستانی و حادثه خیز روستای درآب حتکن نیز با خاکریزی و خاکبرداری در دو طرف پل ورودی این محور طبیعت و گردشگر پذیر، ایمن سازی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زرند در نهایت از تسطیح و رفع آب بردگی محور درآب به گزوییه به طول ۱۴ کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: تمامی این پروژه‌ها طی یکماه آینده و بصورت امانی توسط امکانات و تجهیزات لجستیکی سبک و سنگین و نیرو‌های سختکوش و همیشه در صحنه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار