مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۳۱ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق محتویات داخل خودرو در رامهرمز دستگیر شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو طی هفته گذشته در این شهرستان، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت و با تحقیقات و کار اطلاعاتی پلیس سارق شناسایی و در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان هنگام سرقت دستگیر شد.

او با بیان اینکه سارق پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: شهروندان هنگام ترک خودرو توجه داشته باشند که درب‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

اتصال برق کولر منزل مسکونی را به آتش کشاند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله نیرو‌های عملیات ایستگاه ۵۵ را به محل حادثه در منطقه آخرآسفالت اعزام کرد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بی درنگ با قطع جریان برق و گاز و بکار گیری تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از گسترش خسارت جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه آتش سوزی موجب دودگرفتگی ساختمان مسکونی شد که آتش نشانان، دود‌های معلق در هوا را با استفاده از فن‌های مخصوص به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

مهار آتش سوزی در تراس منزل مسکونی

قنبری اظهار داشت: همچنین در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سعدی اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه خودروی امداد نجات را به محل حادثه اعزام کرد و آتش سوزی از تراس منزل مسکونی شروع شد و شعله‌های حریق به سرعت گسترش یافت.

او با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی شعله‌های حریق را مهار و از گسترش شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر ساختمان مسکونی جلوگیری کردند، ادامه داد: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.