مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۳۰ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

باند سارقان مسلح در دزفول منهدم شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل و خودرو در برخی از مناطق دزفول، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی هویت اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلحانه منزل و یک باند ۲ نفره سارقان مسلحانه خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های باند سارقان منزل مقادیر زیادی طلاجات مسروقه از قبیل ۲۷ عدد انگشتر، ۱۴ عدد النگو، ۱۳ عدد سکه و تعدادی پلاک و زنجیر همگی طلا کشف شد، تصریح کرد: متعاقب این عملیات یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر و مقداری طلای ذوب شده از آن کشف گردید.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه اعضای باند سارقان مسلح منازل در بازجویی‌های پلیس به ۸ فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان مسلح خودرو نیز در بازجویی‌های بعمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام اعتراف کردند که در این رابطه یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲۰ فشنگ مربوطه کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، همه صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی شد و تلاش برای کشف سلاح کمری باند سارقان منزل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۹
اگرمجردی یا حتی با خانواده زندگی میکنید و نگران ضربه روحی ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون:

۱- سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم نیست.

۲- حتی اگر درب فقط یک قفل داشته باشه، باید قفل ضد دیلـم باشه که به هیچ روشی، حتی توسط کلید ساز، قابل باز یا تخریب شدن از طریق شاه کلید، پیچگوشتی، انبر قفلی یا دیلم نباشه.

۳- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که امکان تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشه.

۴- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک و ... خودتون درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، یک گاوصندوق ضد دیلم بخرید که حتما مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن اموال داخل گاوصندوق را سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.