خزائی پور گفت: شرایط کرونایی فرصتی برای ازدواج کم‌هزینه و بدون تشریفات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان فراهان با تأکید بر ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان، از جوانان خواست از فرصت شرایط کرونایی برای ازدواج کم‌هزینه و بدون تشریفات استفاده کنند.

خزائی پور هفته‌ی ازدواج را بهترین فرصت برای بیان مشکلات جوانان دانست و افزود: بیان مشکلات جوانان فقط بر عهده اداره ورزش و جوانان نیست و دستگاه‌های مربوطه باید تلاش کنند تا با فرهنگ‌سازی این امر الهی در بین جوانان بحث ازدواج آسان را در جهت تحقق بیشتر مورد بررسی قرار دهند.

او ضمن تبریک فرا رسیدن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و زهرا (س) و هفته ازدواج اضافه کرد: برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی از سوی ادارات شهرستانی و به ویژه سمن‌ها برای گرامیداشت هفته ازدواج پیش بینی شده که به واسطه شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی از برگزاری مراسم و برنامه‌های اجتماع محور پرهیز کرده ایم.

فرماندار شهرستان فراهان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج در شهرستان با رویکرد و محوریت فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا شود.

او با بیان اینکه بانوان در شرایط سخت کرونا کاری کارستان در تولید ماسک انجام دادند ادامه داد: از اقدام ارزشمند و قابل تحسین بانوان جهادگر شهرستان در آماده سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

خزائی پور عمده مشکلات زنان سرپرست خانوار شهرستان را نداشتن مسکن عنوان کرد و گفت: توجه به این قشر از اولویت‌های مهم مسوولان است و امیدواریم در جلسه‌ای که در روز‌های آتی در این زمینه تشکیل خواهد شد، مقدمات تهیه زمین و ساخت واحد‌های مسکونی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.