مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی

عباسپور درباره اخباری که در فضای مجازی با مضمون الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی منتشر شده است توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نورعلی عباسپور مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر درباره اخباری که در چند روز گذشته در فضای مجازی با مضمون الزام دانش آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی منتشر شده است توضیح داد.

عباسپور گفت: در زمینه پوشش دانش آموزان در کلاس مجازی ابهام، نگرانی و سوء تفاهمی به وجود آمده است. تاکید ما این بوده که در فضای مجازی هم کلاس رسمی است و تمام قواعد کلاس رسمی مثل ساعت آموزش و حضور و غیاب باید رعایت شود.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه در ارتباط با پوشش باید توضیح بیشتری داده شود، اظهار کرد: در فضای مجازی، چون ارتباط دانش آموز و معلم تصویری است و معلم دانش آموز را می‌بیند برای حفظ ارتباط رسمی، اعلام کرده ایم که دانش آموزش پوشش مناسبی داشته باشد و منظور ما استفاده از لباس خاصی نبوده است.

عباسپور در ادامه اظهار کرد: تاکید این بوده که روابط رسمی کلاس حفظ شود و اگر چنانچه ارتباط تصویری برقرار است پوشش مناسبی وجود داشته باشد.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان در ادامه تاکید کرد: منظور این نبوده است که دانش آموزان لباس خاصی را تهیه کنند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که منظور این نبوده است که دانش آموز مانتو و روپوش مخصوص مدرسه داشته باشد، گفت: خیر منظور ما این موضوع نبوده است. در ارتباط با پوشش در آئین نامه اجرایی مدارس تاکید شده که نماینده اولیا و مربیان با توجه به چارچوبی که در آئین نامه اجرایی مشخص شده لباس‌ ها منطبق با فرهنگ دینی و ملی باشد، زننده نباشد و رنگ مناسبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار