فرمانده انتظامی استان قم؛

احتکار لوازم آشپزخانه به ارزش ۵ میلیارد ریال در قم

سردار میرفیضی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۴۲۰ سرویس آرکوپال،۲۰ سرویس چینی تولید داخل و ۴ دستگاه یخچال کشف، انبار را پلمب و متهم را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار و دپو لوازم آشپزخانه در یک انبار در شهر قم کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن شناسایی انبار مذکور، با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۴۲۰ سرویس آرکوپال، ۲۰ سرویس چینی تولید داخل و ۴ دستگاه یخچال کشف، انبار را پلمب و متهم را دستگیر کردند.

 سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: با توجه به استعلامات به عمل آمده اقلام این انبار در سامانه جامع انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده بود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه مبارزه با اخلال‌گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات درخصوص مفاسد اقتصادی و احتکارکالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار