موحد گفت:قرارگاه مهارت آموزی سپاه قم در برگزاری دوره‌های مهارتی کارکنان وظیفه، رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  محمد رضا موحد ،جانشین فرمانده سپاه قم در نشست قرارگاه مهارت آموزی سربازان استان قم که با حضور سردار کمالی مشاور فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کشور، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم امیر اسدی ،رئیس پدافند حضرت معصومه (س) و مسئولین دستگا‌های اجرایی که در ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد گفت:قرارگاه مهارت آموزی سپاه قم در برگزاری دوره‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

او افزود: پارسال ۹۸۸ نفر از پرسنل وظیفه در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده که از این میان،۷۵۵ نفر در دوره‌های فنی و حرفه ای،۱۲۸ نفر در دوره جهاد کشاورزی و ۱۰۵ نفر در دوره‌های ورزش و جوانان شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی شدند.

موحد ادامه داد: تعداد ۶۳ دوره مهارت آموزی در سال ۹۸ برگزار گردید که شامل ۶ دوره جهاد کشاورزی،۶ دوره ورزش و جوانان و ۵۱ دوره فنی و حرفه ای است.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به رشته‌های برگزار شده افزود:۴رشته در تربیت بدنی،۸ رشته در فناوری اطلاعات،۷۶ رشته در فنی و حرفه‌ای و ۷ رشته در جهاد کشاورزی در این دوره‌ها تدریس شده است.

او  همچنین در خصوص دوره‌های مهارت آموزی در سال ۹۹ گفت: ۵ رشته معامله گری بورس، کاربر رایانه، سیم کشی مدار ساختمان، درب و پنجره یو پی وی سی و نصب دوربین مداربسته با حصور ۹۳ نفر از کارکنان وظیفه برگزار گردید.

موحد در پایان گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان قم در جهت برگزاری دوره‌های محیط کار واقعی در ۵ رشته تعویض کار روغن خودرو سبک، کشتکار گلخانه، دوربین مدار بسته، پرورش قزل آلا و آشپزی سنتی با شرکت ۵۴ نفر از سربازان اقدام به برگزاری دوره مهارت محیط کار واقعی کرده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار