هوآوی برای گوشی‌های P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس، یک بروزرسانی با تمرکز بر دوربین سلفی عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی بروزرسانی جدیدی برای بعضی از گوشی‌های P40 ،P40 پرو و P40 پرو پلاس هوآوی موجود در اروپا منتشر شده که چند قابلیت جدید به این دستگاه‌ها اضافه کرده است. قابلیت‌هایی که این بروزرسانی به دستگاه‌های مذکور اضافه کرده، روی دوربین سلفی دستگاه تمرکز دارند. اگر کسی قصد دانلود کردن این بروزرسانی که با شماره ساخت 10.1.0.147 شناخته می‌شود را داشته باشد باید حجمی برابر ۸۳۲ مگابایت از اینترنت خود را به آن اختصاص دهد.

حالت‌های جدیدی که به دوربین این دستگاه اضافه شده‌اند شامل ردیابی هوشمند چشم، حالت فوق العاده شب برای پرتره و حالت اختصاصی سلفی در شرایط کم نور می‌شوند.

توانایی قابلیت‌های جدید دوربین سلفی خانواده P40

قابلیت اول یعنی ردیابی چشم هوشمند (Smart Eye Tracking) کاملا همان چیزی است که در نام آن آورده شده و در واقع اسم خود این حالت، کارایی آن را توصیف می‌کند. این قابلیت به گونه‌ای توسعه یافته است که روی چشم سوژه متمرکز شده و حتی اگر صورت افراد تکان بخورد باز هم آن را دنبال می‌کند.

تمرکز بروزرسانی جدید خانواده P40 هوآوی بر دوربین سلفی

قابلیت دیگر که برای ثبت تصاویر جذاب در نور کم است، حالت فوق العاده شب برای پرتره (Super Night Portrait Mode) نام دارد. این حالت به شما اجازه می‌دهد که تصاویر بسیار خوبی در شرایط کم‌نور ثبت کنید. البته یک حالت جدید ضبط ویدیو برای شرایط کم نور نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در هر شرایط نوری فیلم بگیرید و از نتیجه نهایی راضی باشید.

این بروزرسانی نه تنها چند قابلیت جدید به دوربین گوشی‌های مذکور اضافه کرده، بلکه پچ امنیتی جولای ۲۰۲۰ را نیز به این دستگاه‌ها رسانده است. هوآوی پیش از تحریم توسط دولت آمریکا از محصولات خود پشتیبانی کامل می‌کرد، اما قطع رابطه تجاری با شرکت‌های مختلف کمی برای آن شرایط را سخت‌تر کرده است؛ البته این شرکت هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین برندهای بازار گوشی‌های هوشمند است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.