نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: روحانیت و حوزه‌های علمیه همیشه در کنار ملت، در اجتماع و برخاسته از دل مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در آیین معارفه مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لرستان اظهار داشت: تمام مجاهدت‌ها و کوشش‌های روحانیت در عرصه‌های مختلف در طول سال‌های متمادی، برای حفظ دین، جمهوریت، نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: مجاهدت طلاب و روحانیت را در تمام عرصه‌ها به ویژه در خدمت رسانی به مردم در روز‌های شیوع ویروس کرونا شاهد بوده ایم.

شاهرخی افزود: ایران اسلامی با توجه به حضور جهادی و خودجوش نیرو‌های بسیجی، خیران و طلاب و مبلغان کشور، در بحث پیشگیری از شیوع، خدمت رسانی به مردم و بیماران نسبت به دیگر کشور‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

امام جمعه خرم اباد بیان کرد: در نشست‌های متعدد با مسئولان بهداشتی و درمانی و گروه‌های جهادی و روحانیون، تمامی اعمال مربوط به غسل، خاکسپاری و در مجموع تجهیز اموات کرونایی به خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: هیچ بیمار کرونایی بدون در نظر گرفتن اعمال شرعی به خاک سپرده نشده و در این راستا روحانیت رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

شاهرخی افزود: طلاب و مبلغان همواره خادم و خدمتگزار مردم هستند و در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش خواهند کرد.

وی گفت: بالا بودن نرخ تورم، مشکلات اقتصادی و عدم رونق تولید کسب و کار، رمق مردم استان لرستان را برای زندگی گرفته است و نیاز است مسئولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان خواستار کاهش نرخ مسکن برای مردم استان شد و اظهار داشت: در این راستا نیز مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به استان لرستان داشته باشند و به فکر مردم ولایی این استان باشند.

شاهرخی افزود: امید می‌رود با عزم جهادی همه نیرو‌های خادم و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی، شاهد سربلندی روزافزون ایران اسلامی بوده و باید با عزم جهادی و تلاشی مضاعف در خدمت رسانی مخلصانه به مردم در صحنه باشیم.

وی با اشاره به اینکه به روز بودن و پاسخگویی به نیاز‌های دینی و فرهنگی مردم از ماموریت‌های اصلی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ است گفت: با همت جهادی در این عرصه‌ها شاهد موفقیت و پویایی روزافزون حوزه‌های علمیه باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.