به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه ۲۹۲ واحد مسکونی مددجویی ساخته و امروز با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افتتاح و تحویل مددجویان داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ساخت ۲۹۲ واحد‌ در راستای محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند سپاه در مناطق محروم و آسیب‌پذیر است که هرساله تعداد زیادی از محرومان و مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی به همت سپاه صاحبخانه می‌شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی با یک دست اسلحه و در کمک به مردم با دست دیگر بیل به دست است.

 سید ضیاءالدین حزنی افزود: تاکنون ۳۶ هزار و ۶۸۷ پروژه در استان کرمانشاه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده که ۱۶ هزار ۴۸۹ پروژه مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۲۰ هزار ۱۹۸ پروژه آن مربوط به پروژه‌های غیرعمرانی است.

او ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم است و در ارایه خدمات هیچ‌گاه دریغ نخواهد کرد و همین امر در کنار مردم بودن از رمز‌های موفقیت سپاه در تمامی عرصه‌ها است.

 حزنی افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ میلیون سبد غذایی در سطح کشور بین نیازمندان و افراد بی بضاعت توزیع شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نام سپاه با امنیت و محرومیت زدایی عجین شده است و موفقیت‌های سپاه در تمامی عرصه‌ها بواسطه مردمی بودن این نهاد مقدس است.

سپاه در سال جهش تولید کمک حال مردم است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی اقدامات بسیار خوبی در انجام داده است.

 کامران هزارخانی افزود: امسال هم به لطف خداوند و با حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه‌های مختلفی را در استان تعریف و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در سال جهش تولید کمک حال مردم باشیم.

او طرح‌های آبخیزداری، ساخت جاده‌های روستایی، منازل افراد کم‌برخوردار و اشتغال زایی را از جمله طرح‌های اجرا شده توسط سپاه در استان کرمانشاه عنوان کرد.

 هزارخانی، راه‌اندازی ۲۰ کارگاه تولیدی در روستا‌ها به ارزش هر کارگاه ۱۵۰ میلیون تومان را از طرح‌های اشتغال‌زایی در سال جاری برشمرد.

او افزود: در زمینه پرورش دام‌های سنگین و سبک قرارداد‌هایی در قالب زنجیره ارزش با ۵۰۰ خانوار با تضمین خرید در دستور کار قرار دادیم.

او با بیان اینکه دستگیری از محرومان جامعه و محرومیت زدایی از اولویت‌های بسیج سازندگی است، ادامه داد: به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مشارکت کمیته امداد استان کرمانشاه ۲۹۲ واحد مسکونی مددجویی به ارزش ۱۴۶ میلیارد ریال تکمیل و واگذار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: از ۲۹۲ واحد مسکونی مددجویی استان کرمانشاه ۱۱۳ واحد آن در شهرستان سنقر و کلیایی، ۱۰۱ واحد در کرمانشاه، ۴۴ واحد در هرسین، ۲۴ واحد در صحنه و ۱۰ واحد آن در شهرستان کنگاور است.

 هزارخانی گفت: در ۱۰ سال اخیر بسیج سازندگی استان کرمانشاه ۱۲ هزار و ۷۶۶ پروژه عمرانی از جمله ساخت مسجد، جاده، پروژه‌های آبرسانی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی به مرحله بهره برداری رسانده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.