امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید رضا نظام الملکی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: فرهنگیانی که در سال تحصیلی۹۸-۱۳۹۹ به صورت موقت در داخل استان منتقل شده اند می توانند در سال تحصیلی جدید نیز نسبت به تمدید انتقال موقت خود اقدام کنند.

او، بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا  و به استناد مصوبه کمیته توسعه مدیریت اداره کل،  برای پیشگیری از رفت و آمد غیرضروری همکاران، انتقال موقت درون استانی همکاران فرهنگی متقاضی قابل تمدید است.

نظام الملکی تصریح کرد: تمدید انتقال موقت همکاران واجد شرایط برای آخرین مقصدی که در حال حاضر اشتغال به کار دارند امکان پذیر است و این تمدید از اول مهر ماه ۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ است.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس ادامه داد: متقاضیان واجد، شرایط لازم است از۳۱ تیر ماه لغایت ۹ مرداد ماه جاری، با مراجعه به سامانه هوشمند معلم نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

او، به برخی از شرایط تمدید انتقال موقت فرهنگیان در استان اشاره کرد و افزود: تمدید انتقال موقت همکاران زن متقاضی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستانهای رستم ، ممسنی و فسا برای دوره ابتدایی و رشته شغلی آموزگاری است.

نظام الملکی اضافه کرد: تمدید انتقال موقت واجدان شرایط بین نواحی چهار گانه شیراز نیزدر صورت نیاز در رشته اصلی ،با درخواست ناحیه و تائید گروه طرح و برنامه بلامانع است.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار