معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از آغاز فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از طریق شبکه آموزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران که از اوائل تیرماه ۹۹ آغاز شده است؛ برنامه‌های آموزشی متنوعی از طریق شبکه آموزش تلویزیون برای دانش‌آموزان، معلمان، مدیران، اولیا و مربیان پیش دبستانی ارائه می‌شود.

او افزود: آموزش‌ها برای دانش آموزان پایه اول بیشتر با هدف مهارت زبان آموزی و تقویت و بازآموزی حروف الفبا می‌باشد و در سایر پایه‌ها آموزش مهارت‌های فردی و بین فردی و آموزش آداب و مهارت‌های اجتماعی ارائه می‌گردد تا دانش آموزان در شرایط قرنطینه خانگی اوقات فراغت خود را از طریق آموزش‌های تلویزیونی سپری کنند و هر هفته ده مهارت در قالب قصه، بازی و نمایش ارائه می‌گردد.

عبداللهی ادامه داد: در برنامه‌های مدرسه تابستانی به نقش فعال خانواده‌ها در جریان تربیت و یادگیری نیز توجه ویژه شده و آموزش‌های مهارت فرزندپروری و ایفای نقش صحیح اولیا در جریان یادگیری در روز‌های پنج شنبه و جمعه ارائه می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: همچنین برای توانمندسازی مربیان پیش دبستانی، معلمان و مدیران مدارس نیز برنامه‌هایی تدارک دیده و ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.