معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع ماسک با قیمت مصوب طی هفته آینده خبرداد.

دکتر مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با بیان اینکه طی هفته گذشته توزیع ماسک بنا بر دلایلی به چند نرخی شدن دچار شد گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا وظیفه تامین و توزیع ماسک برای سازمان‌ها، ارگان‌های غیردرمانی، داروخانه‌ها و آن چیزی که در دسترس مردم قرار می‌گیرد برعهده وزارت صمت است و به طبع آن از این طریق به ادارات و سازمان‌های صمت در سطح شهرستان‌ها واگذارمی شود.

او افزود: داروخانه‌ها هنگام خرید ماسک، فاکتور دریافت می‌کنند و سپس با محاسبه سود حاصل از خرید، آن را به مردم عرضه می‌کنند.

توزیع ماسک در آبادان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی هفته گذشته قرار بود ماسک‌هایی با قیمت مصوب ۱۲۰۰ تومان در سطح استان خوزستان توزیع شود، اما تاکنون هیچ گونه ماسکی در اختیار داروخانه‌ها قرار نگرفته است تصریح کرد: قیمت گذاری ماسک‌های مصوب بر عهده اداره صمت و سازمان‌های حمایت است.

دکتر مجیری بابیان اینکه ماسک‌های که داروخانه‌ها تهیه و عرضه می‌کنند کارگاهی و یا از شرکت پخش خریداری می‌شوند تصریح کرد:طی چند روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر یکسان سازی و تصویب قیمت ماسک منتشر شد که متاسفانه هنوز ماسکی با این قیمت دریافت نکرده ایم که بتوانیم  بین داروخانه‌ها توزیع کنیم.

او گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است هفته آینده تعدادی ماسک با قیمت مصوب در آبادان توزیع شود که این امر باید ادامه داشته باشد تا مردم بتوانند ماسک مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.