معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاش‌های انجام شده نیاز‌های تجهیزات، دارو، کادر درمانی تامین شده و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های درمانی استان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نشست تخصصی  معاون درمان و متخصصین گروه عفونی دانشگاه و روسای بیمارستان‌های امام رضا (ع)، فارابی و گلستان برگزار گردید.

 روشنی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از نقطه نظرات تخصصی و درمانی مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفت.

او افزود:خوشبختانه با تلاش‌های مستمر انجام شده در حوزه‌های مختلف دانشگاه نیاز‌های تجهیزات، دارو، کادر درمانی تامین شده و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های درمانی استان باشیم.

روشنی گفت:با توجه به شرایط احتمالی افزایشی بیماری در پاییز و زمستان امسال، بایستی پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش ظرفیت‌های درمانی صورت گیرد.

 صیاد رییس دانشکده پزشکی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی فعال در جبهه مبارزه با بیماری کرونا، افزایش تعداد تخت‌های ویژه به منظور مدیریت این بیماری در استان را ضروری دانسته و از شیوه‌های درمانی درحال اجرا ابراز رضایت کرد.

 وزیری، رئیس بیمارستان گلستان در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی از وضعیت بیماری در استان نسبت به افزایش بار مراجعات در نیمه دوم سال هشدار داده و بیان داشت: بایستی اقدامات لازم جهت افزایش ظرفیت درمانی استان در مدیریت بیماری کووید ۱۹ پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.