موسسه مردم نهاد امید گستران سهند آذرشهر با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آذرشهر و معاون فرماندار شهرستان آذرشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیزاده معاون فرماندار شهرستان آذرشهر در این آیین با اشاره به اینکه کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی مهمترین هدف و مسئولیت سازمان‌های مردم نهاد است گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و شناسایی و استفاده از توان خیرین در بهبود آسیب‌های اجتماعی، سیاست و هدف گذاری فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آذرشهر است.

او بیان کرد: سمن‌های مردم نهاد می‌توانند در مسیر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به یکی از نهاد‌های ارائه دهنده خدمات تبدیل شوند، بسیاری از تشکل‌های اجتماعی به صورت مستقیم خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش سمن‌های مردم نهاد در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: تشکل‌های اجتماعی با قدرت نظارت خود می‌توانند نقاط ضعف جامعه را شناسایی و در مسیر رفع آن‌ها در راستای بهبود وضعیت عدالت اجتماعی و اقتصادی گام بردارند.

او  ابراز کرد: آگاهانه بودن مشارکت اعضای تشکل‌های مردم نهاد مهمترین ویژگی سمن‌های مردمی است، مردمی بودن و برخواسته شدن از حس مسئولیت پذیری رمز تداوم اقدامات تشکل‌های مردم نهاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.