وبینار بین المللی تشخیص بالینی کووید۱۹، با هدف تبادل تجربیات ایران و اسپانیا به عنوان دو کشور درگیر در همه گیری کروناویروس جدید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نصراله عرفانی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: معاونت بین الملل با هدف تبادل تجربیات ایران و اسپانیا به عنوان دو کشور درگیر در همه گیری بیماری کووید-۱۹، با همکاری متخصصان رادیولوژی، مراقبت‌های حیاتی، بیماری‌های داخلی و علوم اعصاب از کشور‌های ایران، اسپانیا و فرانسه، وبینار «تشخیص بالینی کووید-۱۹، اشتراک گذاری تجربیات ایران و اسپانیا» را برگزار کرد.

او افزود: در این وبینار رایگان آخرین دستاورد‌های تشخیصی و درمانی طرفین مرتبط با بیماری کووید-۱۹ در حوزه تصویربرداری، سی تی اسکن و جایگاه آن در تشخیص، یافته‌های جدید در مراقبت ویژه از بیماران تحت مراقبت ویژه، اطلاعات دموگرافیک مبتلایان و سیاست‌های به کار گرفته شده در خصوص مصرف دخانیات مورد بررسی قرار گرفت.

نصراله عرفانی ادامه داد: حدود ۱۵۰ شرکت کننده از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر ایران و کشور اسپانیا به صورت مجازی در این رویداد علمی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار