وبینار بین المللی اندومتریوز، به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور پزشکان فوق تخصص این حوزه از کشور‌های مختلف دنیا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید البرزی مدیرگروه زنان و مامایی و فلوشیپ ناباروری و اندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وبینار بین المللی اندومتریوز به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری انجمن بین المللی اندومتریوز و بیماری‌های رحمی و همچنین انجمن آسیایی اندومتریوز و ادنومیوزیس برگزار شد.

او که به عنوان رئیس انجمن اندومتریوز و ادنومیوزیس آسیا از سال ۲۰۲۱ نیز انتخاب شده است، افزود: وبینار بین المللی اندومتریوز به مدت ۲ روز، با شرکت ۱۱ سخنران از کشور‌های ایران، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، برزیل، روسیه، چین، تایوان و ژاپن و با حضور فوق تخصصان اندومتریوز از کشور‌های مختلف جهان برگزار شد.

سعید البرزی ادامه داد: برگزاری اینگونه وبینار‌ها در شرایط بحرانی کرونا، همکاری‌های علمی تحقیقاتی بین متخصصان این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را با سایر دانشگاه‌های معتبر دنیا تقویت می‌کند.

مدیرگروه زنان و مامایی و فلوشیپ ناباروری و اندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تشخیص و درمان زودهنگام بیماری اندومتریوز، بررسی چالش‌ها در زمان کروناویروس، درد، درگیری روده و کلیه، ناباروری و ارتباط اندومتریوز و ادنومیوزیس با کووید ۱۹ را از جمله محور‌های مورد گفت و گو در این وبینار بین المللی برشمرد.

البرزی اظهار کرد: این وبینار دستاورد‌های بزرگی برای جامعه علمی کشور به همراه داشته که می‌تواند به شناسایی، تشخیص و درمان زودهنگام اندومتریوز و کاهش عوارض آن برای بیماران کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار