اپل در جدیدترین اقدام خود از بین ۱۱۷ ایموجی آینده گوگل و iOS، پیش نمایش ۱۳ مورد از آن‌ها را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون ما حدود هشت هفته تا زمان عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اپل یعنی iOS 14 فاصله داریم، شرکت توسعه دهنده در پلتفرم بروز شده خود از قابلیت‌هایی شبیه به اندروید استفاده کرده است که می‌توان از آن‌ها به کتاب‌خانه نرم‌افزار (App Library)، ویژگی تصویر در تصویر و موارد دیگر اشاره کرد. علاوه بر تمام این اتفاق‌ها و قابلیت‌های جذاب که قرار است به iOS اضافه شود، ایموجی‌های جدیدی نیز در راه هستند که اپل پیش‌نمایشی از آن‌ها را منتشر کرده است و اکنون می‌توانیم به آن‌ها نگاهی بیندازیم.

از ۱۱۷ ایموجی جدیدی که قرار است در سال جاری به اندروید و iOS اضافه شود، اپل تصمیم گرفته است که ۱۳ مورد از آن‌ها را به نمایش بگذارد. از این اموجی‌ها می‌توان به عروسک روسی، ریه، بومرنگ، نینجا و سکه اشاره کرد. شما می‌توانید پیش‌نمایش منتشر شده از این ایموجی‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

اپل پیش‌نمایش چند ایموجی iOS 14 را منتشر کرد

ماسک‌های صورت، بخش جدید میموجی‌های اپل

با همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، به احتمال خیلی زیاد اپل میموجی‌های جدیدی را با ماسک‌های صورت به رنگ‌های مختلف به سیستم عامل iOS 14 اضافه می‌کند. اگر تاریخ تکرار شود، ما باید نسخه جدید ایموجی‌ها را در iOS 14.1 و iOS 14.2 مشاهده کنیم. این حدس درست به نظر می‌رسد، زیرا پک‌های ایموجی جدید نسل‌های گذشته در iOS 13.2، iOS 12.1 و iOS 11.1 منتشر شده بودند.

اپل پیش‌نمایش چند ایموجی iOS 14 را منتشر کرد

مسئولان گوگل می‌گویند که در اندروید ۱۱، بعضی از طراحی‌های قدیمی در بخش حیوانات به کیبورد ایموجی بازخواهند گشت؛ از گزینه‌های مد نظر گوگل می‌توان به لاک‌پشت و قورباغه ۲۰۱۳ اشاره کرد. همچنین بروزرسانی‌هایی انجام شده است تا بتواند ترکیب ایموجی‌های گوگل را با حالت تاریک اندروید سازگار کند. در نهایت اگر برای شما سوال شده است که سال گذشته کدام ایموجی‌ها محبوب‌تر از بقیه بودند باید به شما بگوییم که قلب سفید، چهره در حال خمیازه کشیدن و قلب قهوه‌ای به ترتیب بیشترین استفاده را در بین کاربران داشتند.

اپل پیش‌نمایش چند ایموجی iOS 14 را منتشر کرد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار