شهرستان آشتیان در وضعیت زرد قرار گرفته و با کوچکترین سهل انگاری وارد فاز قرمز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهران کریم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: با برداشته شدن محدودیت‌ها و عادی انگاری که در سطح جامعه دیده می‌شود، شهرستان آشتیان همانند سایر شهرستان‌ها وارد پیک دوم ویروس کرونا شده است و هم اکنون وضعیت شهرستان زرد می‌باشد، اما با کوچکترین سهل انگاری وارد فاز قرمز می‌شویم.

کریم زاده افزود: شایعاتی مبنی بر ساخته شدن و عرضه واکسن ویروس کرونا در فضای مجازی وجود دارد که هیچکدام صحت ندارد و در حال حاضر واکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو باشد، وجود ندارد.

او اضافه کرد: بهترین کاری که مردم در حال حاضر می‌توانند انجام دهند رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت فاصله گذاری هوشمند و مهمترین آن‌ها زدن ماسک است و زدن ماسک علاوه بر وظیفه اجتماعی، وظیفه شرعی شهروندی هم هست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان بیان کرد: با همکاری و درایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاران بهداشت و درمان در شهرستان آشتیان موج اول بیماری کرونا را به خوبی در این شهرستان کنترل و مدیریت کردیم.

او ادامه داد: تجربه موج اول ویروس کرونا به ما اثبات کرد که برای غلبه و شکست این ویروس نیاز است که دست به دست هم دهیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و این گذر از این دوره سخت بستگی به میزان رعایت نکات بهداشتی دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.