اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت در دستور کار دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران کفت: این مصوبه اصلاحیه‌ای است که در دو نوبت پیش‌تر اصلاح روی آن انجام شده است و من موضوع را ارجاع می‌دهم به مناف هاشمی که ارقام ذکر شده در اصلاحیه برای سال ۹۲ است.

عضو شورای شهر تهران افزود: پیشنهاد من برگشت طرح اصلاحیه به کمیسیون تخصصی است تا به دلیل گذشت زمانی نزدیک به هفت سال تنها تخفیف‌ها اصلاح نشود و یک بازنگری کلی انجام شود.

در ادامه محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اصل اصلاحیه از استعلام‌هایی است که برای رفع ابهام انجام شد و در چند نوبت در معاونت‌های مختلف قرار بر این شد استعلام اصلاحیه انجام شود تا مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر استعلام‌ها گرفته شده و تمام اصلاحیه‌ها انجام شده است و نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک بر همین اصل و اصلاحیه است.

پس از اعلام نظر اعضای شورای شهر تهران طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد که با ۱۳ رأی موافق کلیات به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار