رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب از کمک ۳۰۰ میلیون ریالی برای ‏تکمیل ساختمان مسکونی خانواده یتیم زیر پوشش این نهاد خبر داد‎. ‎

‏محمدبیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   با اشاره به کمک۳۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین شهرستان برای تکمیل منزل مسکونی خانواده یتیم تحت حمایت گفت: این خیر با کرامت ضمن بازدید از خانواده ایتام روستای قلعه شیان از ساختمان نیمه تمام یکی از خانواده‌های ایتام دیدن کرد. ‏

او افزود: در این بازدید از طرف این خیر مبلغ۳۰۰ میلیون ریال بصورت وجه ‏نقد و خرید مصالح برای تکمیل ساختمان به این خانواده اهدا کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب بیان  کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با ‏مساعدت کمیته امداد و خیرین این ساختمان تا پایان نیمه شهریور امسال تکمیل و به خانواده ‏یتیم اهدا خواهد شد.

بیگزاده ادامه داد: خیران بازوان توانمند کمیته امداد هستند و در شرایط سخت همیشه یارو یاور و محرومان بودند و با سخاوتی که دارند هر روز شاهد اقدام نیک آن ها برای کاهش مشکلات نیازمندان و محرومان هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.