سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: این طور نیست که دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشیم و در ۴ بازی باقی مانده تلاش می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش مقابل علم و ادب تبریز اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. در طول ۹۰ دقیقه موقعیت‌های بی شماری داشتیم که این موضوع خطرناک است. در هر ۲ نیمه فرصت‌های گلزنی مناسبی داشتیم.  

عنایتی در پاسخ به این سوال که دلیل از دست رفتن موقعیت‌ها قانع شدن بازیکنان بود گفت: نه این طور نیست. خودم مهاجم بودم و می‌دانم که بعضی روز‌ها هر چقدر به سمت دروازه شوت می‌زنید، توپ‌ها گل نمی‌شوند.  

سرمربی هوادار گفت: امکانات هر تیم با نتیجه گیری آن در ارتباط است و هر چقدر که امکانات بیشتر باشد، نتایج بهتر خواهد شد. ۲، ۳ صحنه از تیم علم و ادب دیدم که واقعا ناراحت کننده بود و نمی‌خواهم راجع به آن حرف بزنم، اما نشان می‌دهد که علم و ادب از نظر امکاناتی شرایط خوبی ندارد.


بیشتر بخوانید:


او درباره شرایط تیم خودش نیز اظهار داشت: متاسفانه در جایی که نباید، امتیاز از دست دادیم و در بازی برابر استقلال خوزستان نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. این طور نیست که دیگر هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشیم و تلاش می‌کنیم همان شانس کم را بیشتر کنیم، اما امتیاز از دست دادن برای ما گران تمام شد. ما امیدواریم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و در ۴ بازی باقی مانده تمام تلاشمان را می‌کنیم.  

عنایتی در خصوص برگزاری بازی روی چمن مصنوعی گفت: بازی روی چمن مصنوعی واقعا بد است. روی چمن مصنوعی بازی کردم و این زمین‌ها احتمال مصدومیت بازیکنان را بیشتر می‌کند. اگر فوتبال برای لذت بردن و جذب هوادار است، باید امکانات داشته باشیم و خرج کنیم. در غیر این صورت فوتبال بازی کردن به هر قیمتی ارزش ندارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار