استاندار بوشهر گفت: آمارهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی نشان می‌دهد، این استان به روند ثابتی در ابتلا به کرونا رسیده است.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امشب در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر با بیان اینکه کم هزینه‌ترین ابزار مقابله با کرونا استفاده از ماسک است، عنوان کرد: استان بوشهر به روند ثابتی در ابتلا به ویروس کرونا رسیده است.

او افزود: از نیمه خرداد به بعد شاهد اوج ابتلا به کرونا در استان بوشهر بودیم به طوری که از آن زمان تاکنون هفت هزار و ۳۳۸ نفر ابتلا و ۲۰۰ فوتی در استان بوشهر ثبت شد.

استاندار بوشهر یادآور شد: از دو هفته قبل با تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت‌هایی که در استان بوشهر ایجاد کردیم در کنار پویش ماسک زدن و همکاری و همراهی مردم استان بوشهر شاهد روند ثابتی در ابتلا به کرونا در استان هستیم.

گراوند افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، ۹۶ درصد ادارات و بیش از ۶۰ درصد اصناف استان بوشهر ضوابط بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

او عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان و همراهی مردم تعداد بستری‌ها در استان از ۳۴۰ نفر به ۳۱۲ نفر رسیده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در حالی که تا نیمه خرداد آمار فوتی‌های استان ۱۳ نفر بود، اما تنها در دیروز ۱۲ فوتی ناشی از شیوع کرونا داشتیم پس اگر ضوابط بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود، اما امیدواریم با همکاری مردم و تلاش کادر درمان در روز‌های آینده شاهد کاهش روند ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.