درگیری لفظی ترامپ با مجری فاکس نیوز

اختلاف عقیده رئیس جمهور آمریکا با مجری فاکس نیوز در خصوص بودجه پلیس، به درگیری لفظی میان آن‌ها منجر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگام گفتگو با کریس والاس، مصاحبه کننده شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به دلیل ادعا‌های خود مبنی بر اینکه جو بایدن، رقیب دموکرات وی قصد دارد بودجه پلیس را کاهش دهد، با این مصاحبه کننده درگیری لفظی پیدا کرد.

ترامپ طی مصاحبه‌ای که در محوطه مقابل دفتر کارش برگزار شد، مقامات دموکرات را در برخی شهر‌های آمریکا عامل افزایش و تشدید خشونت دانست.

کریس والاس حین این مصاحبه از عملکرد شهرداران دموکرات تمجید کرد و گفت که آن‌ها باتجربه هستند و شهر‌های زیادی را به مدت چند دهه اداره کرده اند؛ اما ترامپ به سرعت به اظهارات وی واکنش نشان داد و گفت این شهرداران، شهر‌ها را بسیار بد اداره کردند.

ترامپ مدعی شد: "نحوه اداره شهر‌ها [توسط دموکرات ها] همیشه بد بود، اما اکنون کاملاً از کنترل خارج شده است. این وضعیت واقعاً به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند بودجه پلیس را کاهش دهند و بایدن می‌خواهد بودجه پلیس را کم کند. "

والاس ضمن مخالفت با ترامپ، گفت: "بایدن نمی‌خواهد بودجه پلیس را کاهش دهد. "

ترامپ سپس ادعا کرد بایدن منشوری را با برنی سندرز، سناتور چپگرا امضاء کرده است تا بودجه مجریان قانون را کاهش دهد.

والاس پس از این مصاحبه گفت: ترامپ زمانی که با وی مخالفت شد از دستیارانش خواست که منشور این سیاست را پیدا کنند، اما نتوانست چنین چیزی را پیدا کند.

جنبش کاهش بودجه پلیس به دنبال مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در اواخر ماه مه و پس از آن به وجود آمد که یک افسر پلیس، فلوید را در حالی که زانویش حدود ۹ دقیقه بر روی گردن وی بود، روی زمین نگه داشت و در نهایت به خفه شدن وی منجر شد.

گفتنی است مسئولان نیویورک پس از هفته‌ها اعتراض در این شهر، بودجه سالانه پلیس خود را یک میلیارد دلار کاهش دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار