معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۸ بیش از هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد از طریق برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان صاحب شغل پایدار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه از استخدام ۱۵۰ نفر مددجو جویای کار در شرکت نیروی محرکه الکترومکانیک خبر داد و گفت : شرکت مدیریت نیروی محرکه الکترومکانیک که در حوزه اداری، تولید و مونتاژ قطعات خودرو فعالیت می کند، نیروهای مورد نیاز خود را از میان مددجویان تحت حمایت این نهاد انتخاب کرد.

او حقوق و دستمزد این مددجویان را برابر پایه حقوق اعلامی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت : کمیته امداد به کارفرمایانی که نیروهای شغلی خود را از میان مددجویان تحت حمایت این نهاد انتخاب کنند بسته های تشویقی شامل اعطای تسهیلات قرض الحسنه، پرداخت هزینه های آموزشی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال پرداخت می کند.

۲ هزار بسته پوشاک بین مددجویان ثلاث باباجانی توزیع شد

رییس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان توسط هلال احمر خبر داد.

امیر حسینی گفت: این بسته ها به منظور کمک به خانوارهای نیازمند برای مقابله با بیماری کرونا از محل کمک های خیرخوهانه مردمی به هلال احمر تامین شده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد بانک اطلاعات کاملی از نیازمندان مددجو و غیر مددجو تهیه کرده است افزود: تمامی کمک های خیران نیک اندیش در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی می رسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.