مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۸ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۸ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان خودرو به دام افتادند

با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۳ ایرانشهر ۴ نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو در حال جابجایی یک دستگاه خودرو مسروقه به دام افتادند.

سرهنگ"محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳ هنگام گشت زنی در شهر ایرانشهر چهار مرد جوان را در حال جابجایی یک دستگاه پژو ۴۰۵ دارای نقص فنی به داخل یک کارگاه تعمیر خودرو مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد این خودرو شهریور سال گذشته به سرقت رفته که بلافاصله عوامل گشت این افراد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: در بازجوئی‌های به عمل آمده متهمان به سرقت این خودرو و ۲ فقره سرقت دیگر خودرو اعتراف و فروش قطعات اوراق شده آن‌ها به افراد مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کشف ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در"سراوان"

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از کشف ۳۲ هزار بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ"داریوش سرگلزایی گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی "گُــشت"هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش-سراوان"به یک دستگاه تریلی حمل سوخت مشکوک شدند.

او  تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف ۱۲۰۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق در "میرجاوه"

با هوشیاری ماموران بخش انتظامی"لادیز" شهرستان میرجاوه ۱۲۰۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ"حسن سرگزی"فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه  گفت: روز گذشته مأموران بخش انتظامی"لادیز" این فرماندهی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی پیکان مشکوک شدند.

او بیان داشت: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو‌ها با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن‌ها ۱۲۰۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ارزش روغن‌های قاچاق کشف ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه خاطر نشان کرد: خودرو‌ها توقیف و ۲ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

توقیف ۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از توقیف ۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: طی ۴۸ ساعت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در بخش "اسپکه" این شهرستان به اجرا در آمد.

او  افزود: در اجرای این طرح هشت تیم از ماموران کلانتری، پلیس آگاهی و یگان تکاوری و امداد تعداد ۴۵ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ نوری افزود: در بررسی مشخصات موتورسیکلت‌های توقیفی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت مسلحانه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم در اجرای این طرح پاکسازی خاطر نشان کرد: چنین طرح‌های امنیتی در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برخورد پیکان با کامیون با یک کشته و یک مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از برخورد مرگبار پیکان با کامیون در محور "زاهدان-میرجاوه" با یک کشته و یک مجروح خبر داد.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده  گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور زاهدان-میرجاوه به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های از پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده پیکان و به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم انبیاء (ص) منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ پیکان اعلام کرده است.

دستگیری ۲ سارق مسلح با ۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" از دستگیری ۲ نفر سارق مسلح با ۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"ابراهیم کوچکزایی"فرمانده انتظامی شهرستان خاش  گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس آگاهی ۲ سارق مسلح تحت تعقیب مقامات قضائی را طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۴ قبضه سلاح گرم غیرمجاز از مخفیگاه این ۲ متهم افزود: متهمان در بازجوئی‌های به ۳ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ کوچکزایی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطر نشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.